Looking for help?

Find answers to your questions

Frequently Asked Questions

Got a Question? We're here to Answer

Ontwerpen 4

Kan ik mijn project tussentijds opslaan en er later verder aan werken?

Dat kan. Je vindt je ontwerp terug in je persoonlijke account. 

• Open de online editor via de knop inloggen bovenaan onze home pagina

• Log in met je e-mailadres en wachtwoord

• Kies voor mijn projecten 

Je ontworpen boekjes blijven beschikbaar in je eigen account. Je hebt dus altijd de mogelijkheid je boekje later verder te bewerken.

Hoe gebruik ik het ontwerpprogramma?

In ons hulpcentrum kun je uitgebreide documentatie vinden. Klik hier om er rechtstreeks naar toe te gaan.

Kan ik het formaat van mijn project nog wijzigen als ik al begonnen ben met ontwerpen of al klaar ben?

Ja dat kan! Klik in de bovenste knoppenbalk op "Bestand" en dan op "Opslaan als". Je kunt dan een ander formaat kiezen.

Kan ik mijn boekje zelf ontwerpen met een ontwerpprogramma naar keuze?

Ja dat kan. Je kunt je boekje ontwerpen met bijvoorveeld Adobe Indesign of Illustrator (of elk ander ontwerpprogramma). Exporteer je project met 300 DPI (drukwerkkwaliteit) voor het beste resultaat. 

Klik hier om een Adobe InDesign sjabloon te downloaden waarin je gemakkelijk een boekje kunt ontwerpen. Documentatie over hoe je het sjabloon gebruikt en het ontwerp importeert in het online ontwerpprogramma vindt je hier.

Bestellen & Betalen 4

Welke betalingsmogelijkheden zijn er?

Je kunt betalen met Apple Pay, iDeal, Krediet/debet kaart, PayPal, SOFORT Banking en Bancontact.

Kan ik na mijn bestelling nog iets veranderen aan mijn boekje?

Dit kan helaas niet. Nadat je het boekje hebt besteld wordt deze automatisch in productie genomen. Wij kunnen na het plaatsen van een bestelling dus geen aanpassingen meer doen. Controleer dus goed of alles in orde is vóór dat je gaat bestellen!

Waar kan ik mijn kortingscode invoeren?

De kortingscode kun je invoeren in de winkelwagen, in het vakje voucherveld. Vergeet niet om op het kleine pijltje te klikken om de code te activeren!

Mijn kortingscode / cadeaubon werkt niet!

Als je een code hebt en deze wordt niet geaccepteerd, controleer dan eerst of er geen spatie achter of voor de cijfer-/letterreeks staat. Controleer verder of de code nog geldig is. Mocht de code nog niet werken, neem dan contact met ons op via info@boekjevankarton.nl

Wanneer je een code niet gebruikt bij de afronding van de bestelling, dan kan deze achteraf helaas niet meer verrekend worden.

Verzenden & Ontvangen 4

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Wij verzenden jouw boekje binnen 3 werkdagen. Je ontvangt van ons altijd een verzendbevestiging als je boekje verstuurd wordt. Jouw boekje wordt dan over het algemeen na 1 à 2 werkdagen door PostNL bij jou thuisbezorgd. 

Bestellingen die buiten Nederland bezorgd worden, nemen wat meer tijd in beslag. 

Als je boekje op vrijdag verzonden wordt, dan vindt de bezorging over het algemeen op zaterdag plaats. Dit kan in sommige gevallen langer duren, dat is afhankelijk van PostNL. 

Door in te loggen op je account kun je de actuele status en de verwachtte verzenddatum volgen. Klik hiervoor op Mijn Bestellingen. 

Als je boekje eerder klaar is dan de aangegeven levertijd, dan word je boekje uiteraard ook eerder verzonden!

Let op: Helaas hebben wij geen invloed op eventuele vertragingen bij PostNL.

Kan ik mijn bestelling met spoed laten bezorgen?

Ja dit kan. In de kassa heb je de keuze om, tegen betaling, te kiezen voor spoedverzending. Je boekje wordt dan binnen 2 werkdagen verzonden. 

Let op: Helaas hebben wij geen invloed op eventuele vertragingen bij PostNL.

Wat als er iets mis is met mijn bestelling?

We willen graag dat al onze klanten blij zijn met het resultaat. Dus als er iets niet goed is, laat het ons weten en mail naar info@boekjevankarton.nl.

Ons productie- en drukprocessen zijn van een hoogwaardige kwaliteit. We gebruiken professioneel geijkte kleurprofielen die jouw foto's het beste weergeven. Toch kunnen tussen de verschillende exemplaren van hetzelfde boekje kleine verschillen zichtbaar zijn. Ook kunnen de kleuren van het boekje enigszins afwijken van de fotokleuren die jouw telefoon, tablet of computer laten zien.

Kan ik een bestelling terugsturen (herroepingsrecht)?

Als het boekje productiefouten bevat, mail dan van iedere fout een duidelijke foto naar [info@boekjevankarton.nl] en wij sturen je, na beoordeling, een nieuw boekje op. In alle andere gevallen kunnen wij geen retouren accepteren omdat het boekje speciaal voor jou gemaakt wordt.